Vanlige spørsmål

PRODUKTER

avmerkingsboks

Jeg har et spørsmål om NordicShila sine produkter!

Vennligst besøk her for mer informasjon om Biyodes produkter!

BESTILLINGER

avmerkingsboks

Hvor er bestillingen min?

Hvis bestillingen din allerede er sendt, kan du spore den med sporingsnummeret her . Du finner sporingsnummeret i e-posten med bekreftelse på levering.

Hvis bestillingen din fortsatt er under behandling, vil du motta et sporingsnummer og en forsendelsesbekreftelse når den er sendt.

Vi tilbyr ikke sporing av gratisvarer.

avmerkingsboks

Hvor er ordrebekreftelsen min?

Ordrebekreftelsen sendes automatisk til e-postadressen din etter at du har lagt inn en bestilling. Hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse innen 24 timer, kan du ta kontakt med oss ​​på info@nordicshila.no i tilfelle det er et problem med bestillingen din.


Sjekk spam-mappen din før du kontakter oss.

avmerkingsboks

Kan jeg redigere bestillingen min?

Hvis bestillingen din ikke er sendt ennå, eller du ikke har mottatt en leveringsmelding, kan du be om endringer som størrelse, farge og antall. Bare kontakt oss på info@nordicshila.no og oppgi ordrenummeret ditt.

Hvis bestillingen din allerede er sendt, kan vi dessverre ikke gjøre endringer.

avmerkingsboks

Hvordan kansellerer jeg bestillingen min?

For å kansellere bestillingen din, send oss ​​en e-post til info@nordicshila.no med ordrenummeret ditt. Vær oppmerksom på at så lenge bestillingen din ikke er sendt, eller du ikke har mottatt en leveringsmelding, kan bestillingen din kanselleres.

Dessverre kan vi ikke kansellere bestillingen din hvis den allerede er sendt.

FRAKT OG LEVERING

avmerkingsboks

Hvor lang tid tar frakt?

Bestillinger sendes vanligvis innen 1 virkedag og ankommer innen 1 til 3 dager hvis du befinner deg i Norge.

avmerkingsboks

Når sendes bestillingen min?

Vanligvis sendes bestillingen din innen 1 virkedag. Hvis du har valgt levering neste dag, sendes bestillingen din vanligvis samme (virke)dag. Hvis den sendes neste dag, kan du være trygg på at den fortsatt kommer frem i tide, som lovet.

avmerkingsboks

Sender dere til hele verden?

For øyeblikket sender vi kun innenfor Norge.

avmerkingsboks

Kan jeg redigere leverings-/faktureringsadressen?

Ja, du kan endre leveringsadressen så lenge bestillingen din ikke er sendt. Hvis du trenger å gjøre det, vennligst kontakt oss umiddelbart og oppgi den nye adressen din.

Av sikkerhetsmessige årsaker er faktureringsadressene endelige ved kjøp og kan ikke redigeres.

RETURER

avmerkingsboks

Hvordan returnerer jeg bestillingen min?

Vi beklager å høre at du ønsker å returnere bestillingen din. Slik gjør du det:

1. Kontakt oss på info@nordicshila.no innen 14 dager etter kjøpet. Vi hjelper deg med returprosessen.

2. For en detaljert oversikt, vennligst besøk vår side om returpolicy .

Husk at vi er her for å hjelpe deg og sørge for at du får en hyggelig opplevelse med NordicShila!

avmerkingsboks

Hvordan bytter jeg en vare?

For å bytte en vare, må du sørge for at den er innen 14 dager etter kjøpet og at produktet er i feilfri stand. Ta kontakt med supportteamet vårt på info@nordicshila.no med spesifikasjonene for forespørselen din.

Vær oppmerksom på at kunder er ansvarlige for portokostnader for bytte. Hvis du har mottatt feil produkt, gi oss beskjed og send oss ​​et bilde. I så fall dekker vi portoen.

avmerkingsboks

Hvor er refusjonen min?

Det tar vanligvis opptil 7–11 virkedager før refusjoner krediteres bankkontoen din, avhengig av den valgte betalingsmåten. Hvis du ikke har mottatt refusjonen innen den angitte tidsrammen, kan du kontakte kundestøtten vår så snart som mulig. Vi vil gjerne ta oss av problemet.